Τρόποι πληρωμής
Αφού πατήσεις το κουμπί Αγορά, θα μπορείς να επιλέξεις τον τρόπο πληρωμής που επιθυμείς για την παραγγελία σου. Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής στο racket.gr είναι οι εξής:
- Έγκυρες πιστωτικές/χρεωστικές κάρτες
- Δεχόμαστε όλες τις πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες (Visa, MasterCard).
Σημαντικό
Να θυμάσαι ότι οι αγορές σου προστατεύονται για όλες τις πληρωμές που γίνονται μέσω της πλατφόρμας. Για την ασφάλεια των πληρωμών σου, συνεργαζόμαστε με την Everypay, ένα κορυφαίο αδειοδοτημένο και εποπτευόμενο από την Τράπεζα της Ελλάδος ίδρυμα πληρωμών, για να πραγματοποιείς ασφαλείς πληρωμές σε κάθε σου συναλλαγή.
Τα στοιχεία της κάρτας σου θα σου ζητηθούν μόνο κατά τη διάρκεια της ολοκλήρωσης της πληρωμής σου. Το racket.gr δεν αποθηκεύει τα στοιχεία της κάρτας σου για μελλοντικές αγορές. Αν πραγματοποιήσεις αγορά εκτός του racket.gr (χέρι με χέρι ή άλλον τρόπο), δεν θα μπορέσουμε να σε βοηθήσουμε αν προκύψει κάποιο πρόβλημα.
Αν είσαι ανήλικος, μπορείς να χρησιμοποιήσεις το racket.gr μόνο υπό την επίβλεψη του γονέα ή του ενήλικα κηδεμόνα σου και μέσω του λογαριασμού του. Απαγορεύεται αυστηρά από τον νόμο η χρήση πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας χωρίς την άδεια του κατόχου της. Ο γονέας ή ο ενήλικας κηδεμόνας σου πρέπει να εγκρίνει οποιοδήποτε μέσο πληρωμής χρησιμοποιείς.
Η πληρωμή μου ήταν ανεπιτυχής
Αυτό το σφάλμα μπορεί να προκληθεί από προσωρινό σφάλμα στη λειτουργία ή άλλους λόγους, ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής σου.
Τρόποι επίλυσης:
- Δοκίμασε να αγοράσεις ξανά το προϊόν αργότερα. Κατά την αγορά, μην κλείνεις το πρόγραμμα περιήγησής σου και βεβαιώσου ότι έχεις σταθερή σύνδεση στο διαδίκτυο.
- Δοκίμασε να χρησιμοποιήσεις διαφορετική κάρτα για την πληρωμή.
- Βεβαιώσου ότι όλα τα στοιχεία της κάρτας που έχεις εισάγει είναι σωστά.
- Επικοινώνησε με την τράπεζά σου (τον εκδότη της κάρτας σου) και έλεγξε ξανά ότι:
- Έχεις αρκετά χρήματα στον λογαριασμό σου
- Τα στοιχεία επικοινωνίας σου στην τράπεζα ή τον εκδότη του λογαριασμού είναι επικαιροποιημένα (λανθασμένα στοιχεία ενδέχεται να προκαλέσουν προβλήματα στον έλεγχο της πληρωμής)
- Δεν υπάρχουν αναστολές ή επιπλέον περιορισμοί ασφαλείας στον λογαριασμό σου
- Δεν έχεις υπερβεί τα όρια (ο μέγιστος αριθμός αγορών ή ποσού που μπορείς να ξοδέψεις ανά ημέρα/μήνα)
Αν τα παραπάνω δεν λύσουν το πρόβλημά σου, επικοινώνησε μαζί μας ώστε να σε βοηθήσουμε το συντομότερο δυνατόν!