Η ετικέτα αποστολής δεν έχει ληφθεί ή δεν λειτουργεί
Δοκίμασε αυτές τις λύσεις αν δεν μπορείς να λάβεις την ετικέτα στο racket.gr.
Λάβε υπόψη ότι μόλις δημιουργηθεί η ετικέτα αποστολής, δεν μπορείς να την αλλάξεις με ετικέτα μιας διαφορετικής εταιρείας μεταφορών ή με διαφορετική μέθοδο παράδοσης.
Σημαντικό
Η αποστολή μιας παραγγελίας χωρίς τη χρήση ετικέτας αποστολής που δημιουργείται από το racket.gr μπορεί να οδηγήσει στην αυτόματη ακύρωση της παραγγελίας. Να χρησιμοποιείς πάντα την ετικέτα αποστολής που δημιουργείται, η οποία αγοράστηκε για την παραγγελία, για να αποφύγεις τέτοια προβλήματα.
Πρόβλημα με την ετικέτα αποστολής
Δεν μπορώ να λάβω ή να κατεβάσω την ετικέτα
Μετά την αποδοχή μιας παραγγελίας, θα λάβεις την ετικέτα αποστολής εντός της σελίδας της παραγγελίας. Αν αντιμετωπίζεις πρόβλημα με το κατέβασμα της ετικέτας, δοκίμασε να την κατεβάσεις χρησιμοποιώντας διαφορετική συσκευή ή πρόγραμμα περιήγησης στο διαδίκτυο. Αν υπάρχει τεχνικό πρόβλημα με τη δημιουργία της ετικέτας, περίμενε μερικές ώρες και δοκίμασε ξανά. Εναλλακτικά,στείλε μας email ή συμπλήρωσε τη φόρμα επικοινωνίας. Σημείωσε ότι πρέπει να στείλεις την παραγγελία εντός 7 ημερών, διαφορετικά θα ακυρωθεί.
Δεν μπορώ να εκτυπώσω την ετικέτα
Αν δεν μπορείς να εκτυπώσεις την ετικέτα στο σπίτι, ρώτησε έναν φίλο ή ένα μέλος της οικογένειάς σου αν έχει εκτυπωτή και αν θα μπορούσε να σε βοηθήσει να εκτυπώσεις την ετικέτα. Δοκίμασε άλλα μέρη που συνήθως έχουν εκτυπωτή, όπως στη δουλειά σου, στο club που παίζεις, στο βιβλιοπωλείο κ.λ.π.
Αν δεν έχεις πρόσβαση σε εκτυπωτή για να λάβεις την ετικέτα, θα πρέπει να ακυρώσεις την παραγγελία. Μάθε περισσότερα παρακάτω.
Ακόμα δεν λειτουργεί; Ακύρωσε την παραγγελία
Αν δεν υπάρχει τρόπος να λάβεις την ετικέτα ή αν δεν λειτουργεί, θα πρέπει να ακυρώσεις την παραγγελία και να ζητήσεις από τον αγοραστή να ξεκινήσει μια νέα παραγγελία.
Αν ο αγοραστής είναι πρόθυμος να αγοράσει ξανά το προϊόν, μπορείς να τον καθοδηγήσεις για να επιλέξει μια διαφορετική επιλογή αποστολής από πριν.