Επιστροφές για πωλητές
Οι πωλητές οφείλουν να εξετάζουν τα αιτήματα επιστροφής με σοβαρότητα και εντιμότητα. Αν το προϊόν επιστραφεί λόγω λάθους του πωλητή (π.χ. παραπλανητική περιγραφή), ενδέχεται να επιβαρυνθεί με τα έξοδα επιστροφής.
Διατηρείς το δικαίωμα να απορρίψεις ένα αίτημα επιστροφής αν δεν εμπίπτει στην πολιτική (π.χ. ο αγοραστής άλλαξε γνώμη). Σε περίπτωση διαφωνίας, η ομάδα του racket.gr θα μεσολαβήσει.
Προστασία Πωλητή
Οι πωλητές προστατεύονται από καταχρηστικά αιτήματα επιστροφής. Αν το προϊόν επιστραφεί σε χειρότερη κατάσταση από ό,τι στάλθηκε, μπορείς να διεκδικήσεις αποζημίωση.
Η πλατφόρμα παρέχει εργαλεία για να τεκμηριώσεις την κατάσταση του προϊόντος πριν την αποστολή, χρησιμοποιώντας για παράδειγμα ρεαλιστικές φωτογραφίες στην αγγελία.
Ακυρώσεις
Οι πωλητές μπορούν να ακυρώσουν μια παραγγελία πριν την αποστολή, για συγκεκριμένους λόγους (π.χ. το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο). Ωστόσο, οι συχνές ακυρώσεις ενδέχεται να οδηγήσουν σε διαγραφή του λογαριασμού.